U prezzu di a carta impurtata hè cascatu in l'ultimi trè mesi

atwgs

In l'ultimi trè mesi, ci hè stata una tendenza ovvia in l'industria di l'imballaggio ondulatu - ancu se u RMB hà deprezzatu significativamente, a carta impurtata s'hè deprezzata più veloce per chì parechje cumpagnie di imballaggio di media è grande anu acquistatu carta impurtata.

Una persona in l'industria di carta in u Pearl River Delta hà dettu à l'editore chì un certu cartone kraft impurtatu da u Giappone hè 600RMB / ton più prezzu di a carta domestica di u listessu livellu.Alcune cumpagnie ponu ancu ottene 400RMB / ton prufitti per cumprà per mezu di intermediari.

Inoltre, paragunatu cù u cartone kraft domesticu speciale di qualità A, a carta giapponese impurtata hà una capacità di stampa significativamente megliu cà a carta domestica quandu e proprietà fisiche sò paragunabili à a carta domestica, chì hà ancu purtatu parechje cumpagnie à dumandà à i clienti di utilizà carta impurtata.

Allora, perchè a carta impurtata hè di colpu cusì prezzu?In generale, ci sò trè motivi seguenti:

1. Sicondu l'indagine di i prezzi è u rapportu di u mercatu publicatu da Fastmarkets Pulp and Paper Weekly u 5 d'ottobre, postu chì u prezzu mediu di scatuli ondulati di rifiuti (OCC) in i Stati Uniti era di 126 $ / ton in lugliu, u prezzu hè calatu da i Stati Uniti. $ 88/ton in 3 mesi.tunnillati, o 70%.In un annu, u livellu mediu di prezzu di scatuli ondulati usati (OCC) in i Stati Uniti hè cascatu da quasi 77%.I cumpratori è i venditori dicenu chì l'offerta eccessiva è a dumanda ripresa anu mandatu carta di scarti à i discaricamenti in l'ultime settimane.Cuntatti multipli dicenu chì i scatuli ondulati usati (OCC) in u Sud-Est sò sbarcati in Florida.

2. Cum'è i principali paesi importatori di u mondu cum'è i Stati Uniti, l'Europa è u Giappone liberalizanu gradualmente u cuntrollu di l'epidemie, è annullà i sussidi per l'imprese è l'individui da l'epidemie, a situazione in quale era difficiule di truvà un solu cuntinuu in u passatu. hè cambiatu cumplettamente.U trasportu di cuntainer da questi paesi torna in Cina hè stata ridutta continuamente, chì hà ancu più calatu u prezzu CIF di carta impurtata.

3. Attualmente, affettatu da parechji fatturi, cum'è l'inflazione, l'ajustamentu di u ciclu di u cunsumu è l'altu inventariu, a dumanda di carta di imballaggio in i Stati Uniti, l'Europa, u Giappone è altri paesi hà diminuitu.Parechje fabbriche anu apprufittatu di a situazione per riduce u stock di carta, furzendu u prezzu di a carta di imballaggio à cuntinuà à calà..

4. In Cina, perchè i giganti di carta dominanu indirettamente u mercatu di i rifiuti naziunali 0-livellu, aspettanu di aumentà l'aspettazione di l'aumentu di u prezzu di carta domestica mantenendu un altu prezzu di rifiuti naziunale.Inoltre, cumpagnie di punta cum'è Nine Dragons anu aduttatu u metudu di chjude a produzzione è di riduzzione di a produzzione invece di u metudu di flash-down passatu, per affruntà u dilema chì l'aumentu di u prezzu di carta di imballaggio domesticu ùn pò micca esse implementatu, risultatu in u prezzu di carta domestica resta altu.

U colapsu inaspettatu di carta impurtata hà senza dubbitu disturbatu u ritmu di u mercatu domesticu di carta di imballaggio.Tuttavia, un gran numaru di fabbriche di imballaggi cambianu à carta impurtata, chì hè assai sfavorevule per a destocking di carta domestica, è pò ancu riduce u prezzu di carta domestica.

Ma per e cumpagnie domestiche di imballaggio chì ponu gode di i dividendi di carta impurtata, questu hè senza dubbitu una bona opportunità per attruverà soldi.


Tempu di Postu: Nov-03-2022