Hè sempre difficiule di valutà ciò chì l'impattu generale di a guerra in Ucraina serà nantu à l'industria cartaria europea, postu chì dependerà di cumu si sviluppa u cunflittu è quantu dura.
Un primu effettu cortu-termine di a guerra in Ucraina hè chì crea inestabilità è imprevisibilità in u cummerciu è relazioni cummerciale trà l'UE è l'Ucraina, ma ancu cù a Russia, è in una certa misura Bielorussia.Fà affari cù questi paesi diventerà ovviamente più difficili, micca solu in i mesi à vene, ma in u futuru prevedibile.Questu averebbe un impattu ecunomicu, chì hè sempre assai difficiule di valutà.
In particulare, l'esclusione di i banche russi da SWIFT è a drammatica splutazioni di i tassi di scambiu di u Rouble sò prubabile di purtà à restrizioni largu à u cummerciu trà Russia è Europa.Inoltre, e pussibuli sanzioni ponu guidà parechje cumpagnie à frenà e transazzione cummerciale cù a Russia è a Bielorussia.
Un paru di cumpagnie europee anu ancu attivu in a produzzione di carta in Ucraina è in Russia, chì ponu esse minacciati da a situazione caòtica d'oghje.
Siccomu i flussi di u cummerciu di polpa è carta trà l'UE è a Russia sò abbastanza grandi, qualsiasi restrizioni à u cummerciu bilaterale di merchenzie puderanu impactà significativamente l'industria di a polpa è a carta di l'UE.A Finlandia hè di granu u principale paese exportatore in Russia quandu si tratta di carta è cartone, rapprisentanu u 54% di tutte l'esportazioni di l'UE in stu paese.A Germania (16%), a Pulonia (6%) è a Svezia (6%) esportanu ancu carta è cartone in Russia, ma in volumi assai più bassi.In quantu à a polpa, vicinu à u 70% di l'espurtazioni di l'UE in Russia sò urigginati in Finlandia (45%) è Svezia (25%).
In ogni casu, i paesi vicini, cumpresi a Pulonia è a Romania, è ancu e so industrii, anu da sente ancu l'impattu di a guerra in Ucraina, soprattuttu per via di u disturbu ecunomicu è l'instabilità generale chì crea.
Tempu di Postu: Mar-30-2022